يکشنبه ۴ آذر
بداهه بنوشتم شعری از قاسم پیرنظر سلیم
از دفتر سکوت سایه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ۱۱:۴۸ شماره ثبت ۳۱۹۰۸
بازدید : ۴۴۵ | نظرات : ۴۳
|
دفاتر شعر قاسم پیرنظر سلیم
آخرین اشعار ناب قاسم پیرنظر سلیم
|
بُداهه بنوشتم
بی گناه آمدم بر این دنیا
حرص دون کوله بار شد پُشتم
گفتم ی روزگاز افسونگر
بگذر از شیطنت ؛ مخوان زشتم
طائر مُلک سبز آفاقم
مدتّی در حصار این دشتم
دست دارم دُعا ؛ ببارد عشق
ثمر آید هرآنچه را کِشتم
شور مولاعلی"ع" بسر دارم
گرچه ؛ از زادگان زرتشتم
ساز وبرگم قلم وطبع رَوان
پا درِ باغ عارفان خشتم
کاش اُفتد ز پای ؛ بیدادم
نکند پنبه آنچه من رشتم
درنمازم به رَبّ صبح سلیم
این غزل را بُداهه بنوشتم
**
پیرنظر "سلیم " بداهه بامداد امروز 28/8/93
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.