دوشنبه ۵ آذر
پاییز ترین فصل شعری از عاطفه فلاح
از دفتر اشک ها و لبخندها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۰۲ شماره ثبت ۳۱۸۵۸
بازدید : ۴۹۳ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب عاطفه فلاح
|
من چهار فصلم پایـــیز است !
من٫ باردار ِ خزان های ِ پی در پی
در جای٫ جای ِ سرزمینی که. . .
نمی دانم بهارش کجا است و زمستان کِی ؟!
و خورشیدی که از گرمایش
تنها آتش به جان ِ برگ های ِ زردم زد !
من چهار فصلم پایـیز است . . .
روشنی ام کوتاه ٫ مثل ِ خنده هایم!
غروب هایم بلند ٫ مثل غم هایم
و ساده می شکنم٫ مثل ِ برگ هایم
و دوباره زاده می شوم ٫ مثل دردهایم !
من چهار فصلم پاییز است . . .
و تــــو . . .
بهاری ترین فصلی بودی که من به خود دیدم!
۹۳/۸/۲۱
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.