جمعه ۱۱ آبان
لحظهایم در نفرین ریاست.. شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۸:۱۷ شماره ثبت ۳۱۰۸
بازدید : ۷۷۱ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
در بودنم
برگها خزان زده هدیه ی تو بود
و تگرگ بر شبنم هایم می بارید
در نبودنم
شکوفه هایت بر مزارم
و خوبی هایم بر زبانت جاری است
در بودنم
لبخندی تلخ شدی در واژه های نامعلوم
کوزه ای شکسته نشانم دادی
و گفتی این از آن توست
در نبودنم
کوزه ای سبز بر هفت سین یادم گذاشتی
و بر آن نوشتی
\" عاشق ترین او بود\
در بودنم تمامی احساسم اذان می شود
تو را به نماز عشق خواندم
بی وضوء به نماز ایستادی
من در طهارت یک شبنم
بستری گستردم
در گرمی گناهت تبخیر شد شبنم هایم
احساسم مدفون یک لبخند تلخ شد
در نبودنم
عطری از گلاب در زمزمه ی یک فاتحه
با صدای قرآن که بر نیزه ی ریا بود
لحظهایم در نفرین ریاست..
سعید مطوری/مهرگان از دفتر غمنامه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.