يکشنبه ۲۷ آبان
من سوختم.... شعری از ناهید زرین نگار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۲۴ شماره ثبت ۳۰۹۹۳
بازدید : ۹۴۴ | نظرات : ۹۰
|
دفاتر شعر ناهید زرین نگار
آخرین اشعار ناب ناهید زرین نگار
|
از عشق تو در اوج پروبال گرفتم
در راهِ هوس؛رفتم و دنبال؛گرفتم
هر خنده ی مستانه ی من برد نگاهی
از خرج لبانم .......زرِ اغفال گرفتم
تاریکیِ شب جامه یِ عریانِ تنم شد
وقتی،غمِ .......پامالیِ آمال گرفتم
من سوختم از حسرت یک بوسه به ناگاه
در شعله ی این عیش ، خود امیال گرفتم
دست از من و این دامن من، یار کشیدی
این فاصله ها را ، زِ تو .......حلّال گرفتم
فرضا که کنون،نیست گله یارِ وفادار
مُزدم زِ دل سنگ تو دجّال ،..گرفتم
بیست و هشتمین پله از مهرماه 93
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.