يکشنبه ۲۷ آبان
تــــــــــــــــــــــــاک دل شعری از ناهید زرین نگار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ۲۱:۱۹ شماره ثبت ۲۸۵۹۸
بازدید : ۷۷۲ | نظرات : ۵۶
|
دفاتر شعر ناهید زرین نگار
آخرین اشعار ناب ناهید زرین نگار
|
ایـــــن هوس نیـــست کـــه گویند هوســـناک شدم
حاصــــلِ تاک دلـــــی خــورده و بـــــی باک شدم
بعــــــد از ایـــن دست من و همت غوغای کســـی
کــه به یمــــن نظــــرش راهــــــی افـــــلاک شدم
ســــــوزِ دل تا به سحـــر گـــرچه فغـــــانم میــــداد
خود ز اشـــــک سحـــــرم بود ز غــــــم، پاک شدم
من و ایـــن آب حیــــاتی کـــه خـــــدا داد بــه مـــن
وه کـــــــزان باده ی نابـــــی که چــه چـــالاک شدم
طـــــارقم گفت،که ناهیــــد ره عشق خطــرناک بود
مـــن به جـــــان راهـــــی آن راهِ خطـــــرناک شدم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.