يکشنبه ۴ آذر
(می شود آیا به دل دستور داد؟) شعری از جمیله عجم(بانوی واژه ها)
از دفتر آواز درد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ۲۰:۲۲ شماره ثبت ۳۰۵۶۹
بازدید : ۶۸۴ | نظرات : ۹۱
|
دفاتر شعر جمیله عجم(بانوی واژه ها)
آخرین اشعار ناب جمیله عجم(بانوی واژه ها)
|
کاش می شد بی اعتنا
رد شوم ازتو
مثل این باد پاییزی
که بی خیال دست می اندازد
به گیسوان پریشان اقاقی ها
عشق بازی می کند با دشت
خاک بازی می کند سرمست
دوست دارد نوازش بیدمجنون را
لذت می برد از رقص صنوبرها
اما ناگزیر می گذرد ازآن ها
یاهم که نه
طوفان شوم
سیل شوم
بهم بریزم
بشکنم فاجعه شوم
شاید فراموش کنم
روزی یکی بود ویکی نبود.
اما به قول قیصر
(مگر می شود به دل دستور داد؟)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.