با نام خدا و با عرض سلام و ارادت خدمت مدیر محترم سایت و دوستان عزیز و گرانقدر و پوزش بابت حضور کمرنگ اینحقیر بعلت مشغولیتهای شغلی، شعرگونه ی ذیل تقدیم می شود:
برخیــز کـه گشــت موســـم مهــــر
در دامــــن پاییـــــــــزِ پـری چهــــــر
مشّـــــاطه ی رنگـــرز به سرخـــاب
بــر بـــــرگ درخـــــت مــی زنــد آب
در دشـــــت ، هــــوای پــاکِ بـــاران
در دامنـــه ، کبــــــک ها خرامـــــان
آهــــوی رمنـــــده بــی قـــرار است
خرگــــوش دونـــده گــرمِ کــار است
پروانـه ی بـــاغ بــی شکیـــب است
بیدل شده مستِ بــوی سیـب است
ای کـــودک مِهر ، مِهـــرت افــــزون
خوش بـاش در این هـــوای مــوزون
خوش باش وبه کسب معرفت کوش
از واحــــــد خستـــه پنــــد بنیــوش
این امــن و امــان که بـر قـرار است
در ســایــه ی لطـــفِ کردگـار است
بــا همّــــت شـــــاهــدان گُـلـگــون
از خـــون شهیـــــدِ خفتــه در خـون
ای کــــاش کــه قدرشـــان بدانیــم
در حلقـــه ی مِهـــــرشـان بمانیــم