شنبه ۳ آذر
فراموشی.......نه شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر فصل اندیشه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ۱۳:۴۲ شماره ثبت ۳۰۱۹۶
بازدید : ۷۱۳ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
نیستم مجنون
ولی؟.........
تلاقی نگاه ام لیلی
و........شما
نقش به این حجم صنوبر
وتپش....
دق الباب
وشمائید
وگشوده در راز ونیاز
و...........
پنجره ها روبه خداکه
پرواز م .......شما
آغازم .........شما
انجام ام......شما
وآوازم ...... شما
و........
دریچه ی لانه کبوتر
به تنفس به شما
در.......یادم
به شما
وخدایی
به سلولی این حجم
توگردی به تن ام
هم آنجاکه
وشماری به شمارش به شما
و تپش نام شما
جوششی عین، کشش
ونمی گردی هرگزتوجدا
ومنم رو به خدا
وفراموشی نه....وفراموشی.....نه
وشمایی تا لحظه ی....؟
وخدا حافظ گل
وسپارم به خدا
چون رفتم ......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.