يکشنبه ۲۷ آبان
پس چرا وضع روزگار این اینست شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ۱۷:۵۹ شماره ثبت ۳۰۰۰۱
بازدید : ۳۷۱ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
پس چرا وضع روزگار این اینست
حمله ها از چه رو سوی دین است
-
از چه فرهنگ پست بیگانه
ما بدست خود آوریم خانه
-
کافران امتحان خود ، دادند
دیدی آخر ، به ذلت افتادند
-
پیروی کردنش چه سودی داشت
جز جنایت ، مگر سرودی داشت
-
ادب و دین و معرفت گم شد
این بلا سوی جان مردم شد
-
خط او خط کفر و الحاد است
خائنان را ازو دلی شاد است
-
آنچه در بین خط خطی باشد
این کجا ، نقد دولتی باشد
-
نقد یک یک ، تمام افراد است
نقد تزویر و کفر و الحاد است
-
نقد حرف و تلاش ِ بیهوده ست
شهر خود خواه ما پر از دوده ست
-
شده ترویج ، حکم شیطانی
رفته از یاد ما ، مسلمانی
-
شد هنر وصف عاشق و معشوق
شده فرهنگ ما تمامی ...بوق
-
هر چه بازی به جای جدی شد
وحدت اما به سوی ضدی شد
-
بی ترحم ، همه به یکدیگر
چشمهامان به جمع بازیگر
-
یا به جمعی ، بنام بازی کن
خیز و با حق تو سرفرازی کن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.