يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
سلام به
عزیزانم وقت عزیز شما را نمیگیرم من چند روزی به علت ترانه سرائی وبه سایت نیامدم
سروران بزگواران که بردن نامشان لزومی ندارد مرتب به منزل زنگ میزدند دیشب جناب
فکری امر فرمودند عرض کردم در شب شعر در
تالار فردوسی مشهد برگذار میشود ترانه سرایان را دعوت کرده اند ودیگر دوروز هم در خدمت امام رضا خواهم بود
خوشحالم
در سایتی زحمت میکشم که دوروز شعر نفرستی
همه نگران
میشوند من از همه سر وران که به خانه ما زنگ زدند ممنونم نام نمیبرم مخصوصا جناب
مهرگان عزیز و گرامی
قصه ی عشق
تو
کتاب عاشقا
قصه ی
عشق من تویی
تو
قصه ی کتاب من
شاپری
قصه تویی
تو
همه شعرای من
لیلی
افسانه تویی
لیلی
فقط تو قصه هاست
شیرین
شعر من تویی
گلای
عشق منو
یه
وقت تو پر پر نکنی
ستاره
بخت منو
بپا
تو کم سو نکنی
آخ
عشق منو و تو
تو
آسمون بسته شده
لاله
های این دلم
بدون
تو پر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.