جمعه ۲ آذر
کوچ شعری از فرزاد رستمی
از دفتر 1 نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ ۱۱:۲۰ شماره ثبت ۲۹۴۴۶
بازدید : ۴۰۰ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب فرزاد رستمی
|
می خواهم جایی یابم به معنی آباد
می خواهم کوچ کنم در باد
از میدان هایی که کبوتر هایش در آرزوی پروازند
از پارک هایی که گورستان گل هاست
از خیابان هایی که حراجی دردهاست
از بن بست هایی که به دیوار تکیه می زنند و می گویند اینجا آخر دنیاست
از پل هایی که عاشق گام عابران می شوند
از تابلوهایی که به قانون می خندند
از چراغ هایی که برای خود سبز و برای ما قرمز هستند
می خواهم
از جاده ای که ما را به جایی نمی رساند زودتر خلاص شوم
پدال ها اما
بی رحمانه قلب ما را می فشارند ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.