يکشنبه ۲۷ آبان
زندگی شعری از حمید آذرگون
از دفتر زندگی یعنی تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ۲۰:۵۲ شماره ثبت ۲۹۱۴۷
بازدید : ۵۲۹ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب حمید آذرگون
|
زندگی با خط چشم تو به جریان می رسد
چشم خود می بندی و دنیا به پایان می رسد
قلب یاسوج و بشارو مردمانش می تپد
پای تو وقتی به قلب یک خیابان می رسد
سیب لبهای تو را از آن بهشت آورده اند
عاقبت آوازه ات تا خاک لبنان می رسد
میرود جشنی بپا کرده، نمیدانم کجا
تا خبر از خنده هایت دست شیطان می رسد
من مسلمانم ولی خود اعترافی میکنم
معجزه در چشم تو تا حد قرآن می رسد
بی گمان زیبا ترین آهنگ دنیا می شود
خنده هایت تا به ناز رقص باران می رسد
بهترین زندان دنیا حلقه ی دستان توست
شاعری هم نام من یک شب به زندان می رسد
چادرت سر می کنی، رخت عروسی بر تنت
یوسف گم گشته ی من هم به کنعان می رسد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.