سه شنبه ۱۵ آبان
پری قصه های کودکانه ی من شعری از مریم باغنده
از دفتر اسیر نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ۱۷:۲۴ شماره ثبت ۲۸۹۵۴
بازدید : ۶۸۷ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مریم باغنده
|
به پری می نگرم دستانش بی هدف باز، با موهایی در هم گره خورده می کشاند تنش را تنی نحیف و خسته را سوی سیب سرخی که رقصان می دود سمت ماهی های آب از چه فرار می کند؟ از چه فرار میکند؟ سیب سرخ رویاهای او. پری قصه های کودکانه ی من چرا اینگونه است؟! ایثار ش کو؟ سیب سرخ آرزوهای او می کشاند تا سحر تنش را نازان در پس موج های سنگین لابه لای صخره ها. من کودک، هنوز هم می پرسم از خود پری قصه های کودکانه ی من چرا اینگونه است؟! و سیب همچنانکه می برد او را همره خود می گوید، من تمام عشق و ایثار توام!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.