يکشنبه ۲۷ آبان
باطل شد شعری از بهناز لامعی
از دفتر ضربه های تلخ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۳۸ شماره ثبت ۲۸۸۴۷
بازدید : ۶۵۳ | نظرات : ۶۲
|
آخرین اشعار ناب بهناز لامعی
|
باطل شد
وقتی چمدان ها قد می کشند
از کلاه کسی که نبود
کوچ را بلد می شوم
تا پرتش کنم
درون بی کارونیٍ عینکی که خواب نمی بیند .
همیشه چراغ های قرمز
خال می شوند درون پیراهن.
ای س-لام من !
چشم می گذارم پشت همین آش نپخته ،
و پشت پا می زنم بر شن های ساعتی
که فوت می کنند
صورت هر سال را.
می ایستد قیام آب های نریخته ،
روی عقربه های چهل سالگی .
عقل به جلدم می رود;
ولی ، پیراهنی به قد عقیده نیست;
سایه ای، در مسیر لب و ناف دور می شود
و نیمه ی پرٍ همه ی فعل ها
در ارتکاب گیلاس یاغی شده.
باقی، همیشه شروع زردها نیست .
در انحصار علامت های استاندارد
جارو شده ایم .
بهناز لامعی
92/12/9
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.