به نام خدا
در سال 89 در زمان قهرماني تيم سپاهان ، با قدر داني از تمامي دست اندركاران سروده شد ...
غرور انگيزه گفتن از سپاهان
ز عزم و رزم ِ مردان ِ سپاهان
چه با غيرت ، تعصب ، ميخروشند
چه كاري كرده ، كارستان ، سپاهان
اگر " ساكت * بـُوَ د ، ساكت ، خروشد
به وقت ِ حق كُشي ها در سپاهان
بنازم " قلعه نوعي * را ، كه امسال
نموده ، قهرمان ، تيم ِ سپاهان
اجين شد ، تيم ، با نام ِ " مُحَرّم *
كه او ، اسطوره اي شد ، در سپاهان
بُـوَد ، " دروازه بان ِ تيم ِ ملّي *
درون ِ سنگر ِ تيم ِ سپاهان
تو بِـنگَر ، " بِنگر * و آنسو ، " عقيلي *
كه با "سيّد * ، چو ، سَدّند ، در سپاهان
" يانوش * ، هم ،نـوش ِ جان ، فرموده گاهي
گز و سوهان و بـِريـان ، در سپاهان
به " خسرو حيدر ى * نـازيم و گو ييم :
كه با اين گل ، گلستان شد ، سپاهان
" تـُو رِ ه * طوري ، تو فكر ِ توپ و توره
كه كرده ، " هَـت ، تيريك ها * ، در سپاهان
به " جعفرپور * و " پاپـي * مي توان گفت
دو تعويض ِ طلايي ، در سپاهان
ولي افسوس ، اين " نقش ِ جهان *، هست
غمي جانكاه ، بَـر ، دوش ِ سپاهان
شِوَد ، جاي زمين ِ " ذوب آهن *
كُنَـد ، " نقش ِجهان " ، بازي ، سپاهان ؟
بِـكُن ، " شاهنگيان " تقدير ِ آن كس
كه باشد ، بي ريا ، يار ِ سپاهان
زمستان 89
* ساكت : مدير عامل وقت * قلعه نوعي :مربي وقت ِ تيم * مُحَرم : نويد كيا ، كاپيتان تيم
* رحمتي : دروازه بان وقت تيم * بنگر، عقيلي ، سيّد ( جلال حسيني ) ، حيدري ، جعفرپور ، پاپي از بازي كنان ايراني تيم * يانوش ( yanoosh ) و توره ( toreh ) بازي كنان خارجي تيم
* هت تريك " : زدن سه گل توسط يكنفر در يك بازي
* زمين نقش جهان : منظور ورزشگاه بزرگيست كه سالهاي زيادي از تكميل كردن آن ميگذرد و تيم ناچار است از زمين ِ ذوب آهن استفاده نمايد ....
و ... دلم نيامد اين نوشته را با شما عزيزان قسمت نكنم ... باقي بقايتان ....