جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر پروانه نیک اندیش(تنها)
آخرین اشعار ناب پروانه نیک اندیش(تنها)
|
سرودم ازطلوع اشنايي
ازعشق داغ وساز بيوفايي
غزلهايي به رنگ عشق واحساس
دوبيتي هاي جان سوز جدايي
من وتو همسفربابيکسي ها
سوارموجي ازدلواپسي ها
تبرها خورده بر باغ دل ما
توکل برخداي اطلسي ها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.