دوشنبه ۵ آذر
شریت عشق شعری از محمد ابویی (فراز)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ۲۰:۳۶ شماره ثبت ۲۷۱۶۱
بازدید : ۴۲۷ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر محمد ابویی (فراز)
آخرین اشعار ناب محمد ابویی (فراز)
|
قناری و قفس دو پاشنه ی درند
هیچ کدام بدون هم دگرمعنا نمی دهند
تو با منی و من در تو حل گشته ام
آیا هیج شربت طعم تلخ هم می گیرد؟
تا شانه توست تنها مامن آرامش من
هیچ شانه ای گره از دلم دگر نمی گشاید
گر همچو دریا سال ها بوسه گیرم از لبت
طعم شیرینش هیچ برایم تکراری نمی گردد
چو پرده ایکه با وزش باد برآستان پنجره می رقصد
دل من نیز چون بید مجنون بیادت در سینه می لرزد
قصه ی شیدایی ما نیز روزی افسانه خواهد شد
گر تقدبر داستانی جدید برایمان ترسیم نکرده باشد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.