دایان بیر گئتمه بازاره آماندی///
ریالین اوضاع سی چوخ پیس یاماندی///
مناسب قیمته جنسی ساتان یوخ ///
بازار اهلی سنی درده سالاندی///
باهالیق دردینه درمان تاپیلماز ///
گینه شاعر بو درده سانجلاندی///
ریالین حالینا یاندیم اورگدن ///
یازیق بیر گوشه ده ساکت دایاندی///
نه دین قالدی جیبیش لرده نه ایمان ///
جهنم آتشی سیل تک رواندی///
ریالی قطره قطره دریا ائتدیم ///
بازار اهلی دئدی بیر استکاندی///
بازاره چن دوشر بایرام چاغیندا ///
ائله بیل داغ باشی قاردی دوماندی///
بازار اهلی دومانلیق دار دورارلار///
شکاره آی مناسب بیر زاماندی///
ساتاندا چین مطاعین فخر ائدیرلر///
الهی بو نئجه بیر امتحاندی///
هانی بس اولکه مین دوزگون مطاعی ///
خبر گلدی تاپیلسا زعفراندی///
ساتیلمیش جنسی قایتارماز بازاری ///
بو بیر جمله دوکان لاردا عیاندی///
دلاری بیزلره تحمیل ائدیرلر ///
بو درددن سینه لر آتشفشاندی///
قدیم لردن مثل واردیر دییرلر ///
قورو تانقال کیمی یاش لاردا یاندی///
دلارین اولماسا بازاره گئتمه ///
ریاله جنسی وئرمزلر یالاندی///
بازار اهلی دلارین سایه سینده ///
تجارت میدانیدا پهلواندی///
اینان کی انصافی الدن قویوبلار ///
بو دور کی شاعرین قلبی دایاندی ///