دوشنبه ۵ آذر
بدون ِ تو شعری از عاطفه فلاح
از دفتر اشک ها و لبخندها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۷:۰۱ شماره ثبت ۲۶۴۶۴
بازدید : ۵۹۸ | نظرات : ۶۳
|
آخرین اشعار ناب عاطفه فلاح
|
بدون ِ تو منم میرم،یه جای ِ پـَرت و بی برگشت
یه جای ِ بی صدا و دور، که هیچ وقتی نشه برگشت
بدون ِ تو منم میرم ، چشامو اینجا میزارم
کنار ِ خاطراتت من ، همه اشکامو می کارم
بدون ِ تو منم میرم ،کنار ِ مرغ ِ عشقامون
همونی که یکیشون مـُرد، یکیشون مونده بی مجنون
بدون ِ تو نگاه ِ من میمونه خیره به راهـِت
چقدر دیر اومدی پیشم ، تو و اون صورت ِ ماهِت
بدون ِ تو تموم ِ عمر، تلف میشه همه روزام
چشام داد میزنن اینجا ، عزیزم من تورو میخوام
92/12/25
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.