پنجشنبه ۱ آذر
نغمه شعری از سیما زرعکانی
از دفتر رها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱ شماره ثبت ۲۶۲۳۹
بازدید : ۶۳۳ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب سیما زرعکانی
|
به نام خالق هستي
نغمه
رفتي ، اما هستي
نيستي ، ولي بودي
آرامشت بودم ، ولي آرامشم هستي
شورم بودي ، ولي شيرين ات هستم
قرارم بودي ، ولي بيقرارت شدم
فاصله اي بود،ولي نزديكم بودي
ليلي ات بودم ، ولي مجنون ت شدم
همدلم ، اي نغمه ي هستي ام
با توام
با تو اي تنها تك صداي جانم
براي انتخاب ت اجازه نگير!
رها و آزاد تصميم بگير!
هستي ام را بگيراما نيستي ام را نخواه .
هستي ام آن تو
نيستي ام آن او
غزال دلم حلال صياد تو
مرغ دلم طاير هواي او
" ارجعي الي ربك راضيه مرضيه "
"به حضورپروردگارت باز آي كه تو خشنود به او و او راضي از توست "
سوره فجر - 28
الهي ما را به مقام فناء في الله برسان !
آيا در فناي في الله نيستي كمال نمي شود ؟
" تقديم به نغمه ي هستي ام "
93/2/21
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.