جمعه ۲ آذر
مشق شعری از افشین معشوری
از دفتر سقوط نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۳:۰۲ شماره ثبت ۲۵۸۱۹
بازدید : ۵۴۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب افشین معشوری
|
مشق های تازه ی من؛
بوی نا گرفته اند
به انتظار سخاوت واژه های تو !
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.