شنبه ۳ آذر
رفتم ولی باز آمدم رفتم از آغاز آمدم شعری از مرتضی دیانت دار (خاموش، خموش)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ۱۰:۳۱ شماره ثبت ۲۵۳۹۵
بازدید : ۳۷۰ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر مرتضی دیانت دار (خاموش، خموش)
آخرین اشعار ناب مرتضی دیانت دار (خاموش، خموش)
|
رفتم ولی باز آمدم رفتم از آغاز آمدم
از پیش آن ناز آمدم با شوق پروازآمدم
رفتم درون خود فرو چندی بدون گفتگو
بی گفتگو بی های و هو اکنون به آواز آمدم
چون بسته بنمودم دهان گفتن گرفتم از زبان
پیدا نمودم آن نهان بنیان برانداز آمدم
چون دیدم اندر فکر خود چیزی نبُد جز مکر خود
گشتم به ذات بکر خود با او به انباز آمدم
او چون شد انباز دلم انباز در راز دلم
همراز و همساز دلم اینک به اعجاز آمدم
هر کس که خاموشی گرفت از خود فراموشی گرفت
از جوش او جوشی گرفت گوید به احراز آمدم
خامش دگر ای مرتضی اکنون کند این اقتضا
رو در خموشی چون مضی بر گو به افراز آمدم
مرتضی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.