پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر لاله قراری (دختر صحرا )
آخرین اشعار ناب لاله قراری (دختر صحرا )
|
دیگه باید , بــــــــاورم شه
که یه رویـــا بودی یو بس
تو که مــــــــــــــاه آسمونی
تو کــــــــجا وَ من بیکس
********
تو خودت خوب می دونی که
عاشق رنگ چشـــــــــــــاتم
نه یــــــه روز وُ نه دو روزه
که یه عمرِ مبــــــــــــــــتلاتم
*********
کاشکی این خـــواب قشنگِ
عاشــــــــــقی تموم نمی شد
عمر لاله مفـــــــــــــتی مفتی
پای تو حـــــــــــروم نمی شد
************
هنوزم ایـــــــــــــن دل خسته
داره می گیره بهــــــــــونت
بیا تا ســـــــــــــــــرم بذارم
یه شــــبی به روی شونت
**************
بیا تا خـــــــــــــــودت ببینی
که چــــقد عـــاشق و مـســتم
بیا دســــــــــــتای مسـیحات
بذار آهســـــــته توو دستــم
********************
بیا که من از شـــــــــــبای
بی تو بــــــودن, گریزونم
بیا تا تـــــــــــــــرانه های
عاشقی با تو بخـــــــونم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.