يکشنبه ۴ آذر
تقدیم به بزرگ بانوی شعر شعری از منوچهر منوچهری (بیدل)
از دفتر فقط بخاطر تو نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۰ ۱۴:۴۵ شماره ثبت ۲۴۸۸
بازدید : ۸۵۶ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
نظر بر شعرت افکندم چو آ ینه ترا دیدم برای این پریشان دل حقیقت خوش وصالی بود اگر از خدمتت دورم ولی مهرت به دل دارم همین شعر به باغ دل برایم خوش نهالی بود ندارم هم دلی دیگر دراین دنیای وا نفسای ولی عگس تودر چشمم عجب خوش جمالی بود نشستم بر در دیوار قلبت به فکر تو فرو رفتم چه شعری زیبا نوشتی برای من سوالی بود خدا قسمت کند روزی نشینم من روبه روی تو که شعر تو چاره درد است که رفع هر سوالی بود ببستم چشمهایم رابه تو بادل نظر کردم زدم بوسه به شعر هایت این هم خود وصالی بود تقدیم به مهربانترین بانو ...ازدفتر فقط بخاطر تو (بیدل)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.