نمیدونی که چقدر سخته عزیزم
تورو پیشم ندارم این سال تازه
نمیدونی که چطور شبای سردم
بی تواینجا نازنینِ من درازه
دم دمای عیده و دلم دوباره
به هوای تو منو دیونه کرده
با یه شعر تازه اومدم بدونی
دل تنگ من تورو بهونه کرده
اومدم بگم چقدر دیوونتم من
بی تو زندگی برام شوقی نداره
واسه چشمای قشنگت ومهربونت
دل من تنگه عزیز من دوبا ره
اومدم بگم که عید ِ تو مبارک
از خدا بخوام همیشه زنده باشی
رو لبات خنده بمونه تا همیشه
الهی بمونی و پاینده باشی
میدونم دوری! نمیتونم ببوسم
صورتِ ماه ُ و قشنگتو عزیزم
پس بذار توُحسرت بوسیدن تو
توی دلتنگی بمونم و بسوزم
جون من بگو الن چه حالی داری
وقتی داشتی بیت قبلی رو میخوندی!
حالا خندیدی!!آره؟الن خوشحالی
یا بازم قولی که دادی رو شکوندی؟
نمیخوام دلت بگیره از ترانم
اومدم فقط بگم میااام دوباره
تو بخند فدای اون ناز نگاهت
تو بخندی دل من غصه نداره
پ.ن
سلام بر همه دوستااان گل وگلااااب
عیدتون پیشاپیش مبارک و پر از شادی و انرژی