جمعه ۲ آذر
عاشقی شعری از امیر مصاحبه
از دفتر عشق نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ۰۶:۳۶ شماره ثبت ۲۴۰۰۱
بازدید : ۴۲۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب امیر مصاحبه
|
آرزوم بوده تو هر شب کنارم باشی و من دل به تو ببندم عزیزم لحظه هامون بشه با هم
تو بگی دوست دارم من بگم برات میمیرم توی این دوروزمونه زندگی مون بشه راحت
(تو که هستی خوبه حالم بمون تو کنارم لحظه لحظه های عشقو میخوام با تو بمونم)*2
زندگی خوب و عالی شه دستامو تو دستات بزارم زندگی با تو خوبه عزیزم دل من لبریزه عشقه
اگه قرار باشه یه روزی من ازت جدا شم بدون اون روز روزه مرگمه روز خاموشی قلبمه
آرزوم بوده تو هرشب کنارم باشی و من دل به تو ببندم عزیزم لحظه هامون بشه با هم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.