يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر سید علیرضا رئیسی گرگانی
آخرین اشعار ناب سید علیرضا رئیسی گرگانی
|
چه حسی دارن دستای گرم تو
تنم یخ زده رو تنم میکشم
تحمل ندارم عزیزم بدون
که اندامتو رو لبم میکشم
عزیزم بگو توی چشمات چیه
میخوادت تو رو بیشتر از من کیه
توو لحظه های سکوتم بیا
غروبم نباش منکه زود باورم
توو این فضای پر از جاذبه
چطوری بیام بی تو من بپرم
عزیزم بگو توی چشمات چیه
میخوادت تو رو بیشتر از من کیه
دلم بدجوری ای دلارام من
هوائی ی تو بوی گندم شده
صدای گلابت رو لبهای من
یه جور عادت بار چندم شده
عزیزم بگو توی چشمات چیه
میخوادت تو رو بیشتر از من کیه
پر از مریمی میخک ناز من
ترانه توئی طعم عطر بهار
توئی خنده و یک چمن خاطره
من و گریه و غصه و انتظار
عزیزم بگو توی چشمات چیه
میخوادت تو رو بیشتر از من کیه
بیا نازنین نا امیدم نکن
بزار درد مرگو بزارم کنار
دم آخری بی وفائی نکن
بیا خنده هاتو رو قلبم بزار
عزیزم بگو توی چشمات چیه
میخوادت تو رو بیشتر از من کیه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.