شکار می شوند
بر آسمان
با علامت پیروزی
اردک های وحشی
................................................................................
برادرکشی نمی شناسد
جهان اول...
وقتی هم خانواده اند
آمریکا و آفریقا
................................................................................
بر نام اول تو به لاتین
با شکل تیرکمانی
که با سنگ
بر پنجره ی اتاقت تاکید می کنم
...............................................................................
تیله ی چشم هایت را به بازی گرفتم
اما
در باورم نمی گنجید
این کُلن های زندگی
.............................................................................
شجاعت
هدر دادن سوخت باکِ ترس است
برای آن زمان که
به مسیر سنگلاخ زندگی گام نهی
............................................................................
خوب بشنو دوست من
آنکه پای ثابت مدار سیاست است
از او تنها
کسوفی بر مردمان خواهد تابید
................................................................................