جمعه ۲ آذر
کار دل شعری از روح اله محمدی
از دفتر بارانی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ۰۷:۲۴ شماره ثبت ۲۲۷۷۷
بازدید : ۵۳۴ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب روح اله محمدی
|
باز هم آمیزش بی وقفه افکار من
نطفه ای دیگر پدید آورد، از اشعار من
باز هم لفظ و خیال و وزن و تصویروجنون
در ره ابراز دلتنگی شود ابزار من
باز هم تنهایی وبغض و سکوت و جای دنج
باز رقصد دست غم در صحنه گیتار من
باز هم از بهر طعن و سرزنشهای رقیب
جان پناهم گشته آن ناپاکی انکار من
باز هم تردید و یأس و باز هم درماندگی
باز هم فالی ز حافظ شد دوای کار من
"من نخواهم کرد ترک لعل یار و جام می"
باز شد چشم خمارش خانه خمارمن
باز هم در وادی ایکاش و اما و اگر
خودنمایی میکند این پرسش دشوارمن
ما که پیمان وفا بستیم باهم پس چرا
بی سبب بر مهر دیگر بست دل ، دلدارمن؟
باز در رویا رسید از سوی دلبر این جواب
"من مقصرنیستم ، کار دل است این کار من"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.