سوی بی راهه ها روان بـــــــــــودم ؛ از پی ، التیام آرامش
می چریدند ، بادهـــــای هــوی ؛ دم به دم ، بی دوام آرامــش
رگ پیشــــانیم نفس می زد ؛ جــانمــــــازش به دوش مدعیان
غرق شد ، در هجومی از تردید ؛سجـــده هایم ،به خام آرامش
تبـــــم آهنگ ناامیدی را ؛ قطره قطره به گونه ام می ریخت
سیلی از آه هـــای ممتد درد ؛ می ربود اهتمــــــــــام آرامش
مدتی تاخت... گزمــه ی طاغوت ؛ با قلم هــای زخمی دیــروز
ولی از بغضهای ذوب شده ؛ یک جهان شــــــد ،غـلام آرامش
شانه های گرفته از ابهـــــــام ؛ خستگی را به واژه هــا بخشید
جمله ای با غــــرور آزادی ؛ چکّــه کــــرد از ، کـلام آرامش
"راهیــــان نواحی ملکوت ؛ در ره حــــــق میـــاورید سکوت!
تا دهد بر شما حقیقت محض ؛ سرو نــــــازی،به نـــــام آرامش
شورش شــور هر سپیــــده روید ؛ شانه ای بر سر امیــــد کشید
گیسوی این: "امیـــــد آزادی"؛ می نــــــوازد....پیـــــــام آرامش"