يکشنبه ۴ آذر
تردید شعری از امیر مصاحبه
از دفتر عشق نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ۱۵:۰۲ شماره ثبت ۲۲۶۲۵
بازدید : ۴۲۷ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب امیر مصاحبه
|
باتو من عاشقیرو تجربه کردم
باتو من معنی عشقو تجربه کردم
با تو من زندگیم دوباره نو شده
با تو من میخوام نو بمونم
تردید به دلت راه نده جونم
تردید و نیار تو به خونم
اگه باشی همراه من همیشه
منم اینو میگم که بدونی
عاشقتمو دلبستتم همیشه
تردید واسه زندگی سمه
تردید و نیار تو به خونه
باتو من همیشه شادم
اگه یه لحظه نباشی پیشم
من دیگه از دنیا سیرم
من دیگه بی تو میمیرم
دستامو بروی تو باز میکنم
تورو تو اغوشم میگیرم
میگم به تو دوست دارم
برای دیدنت جونمم میدم
عاشقتم دیوونه ی تو هستم
با تو من تا اخرش هستم
تردید به دلت راه نده عشقم تردید و نیار تو به خونم
میدونم که میتونم
با تو بمونم
تو هم دستامو بگیر
نزار تنها بمونم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.