شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر فرنگیس رزمی نژاد/فری/
آخرین اشعار ناب فرنگیس رزمی نژاد/فری/
|
غم وماتم
بر دل و جانمان
نشست...........
.............
ایکاش
دشمن......
دستت.
با کاسه..
انگورت..
می شکست..
عزای شهادت شاه خراسان به دوستداران اهلبیت تسلیت می گویم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.