دوشنبه ۵ آذر
لب تکان ده ! ( زلال عروضی پیوسته قافیه دار ) شعری از ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
از دفتر زلال نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۸۹ ۱۸:۲۲ شماره ثبت ۲۱۸
بازدید : ۹۲۹ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
|
تو ندانی که حال مرا !
تو ندیدی که عکسی از خیال مرا!
من اسیر دو چشم نیمه باز و بس خمار توأم
نگشودی ز بس زبان لال مرا
نگرفتی احتمال مرا
من همان داغدار توأم
وقت کولاکهای دل، بهار توأم
ناگهان دید روزگار، تشنه گشت ، خورد مرا
حال جاری شدم وَ در کنار توأم
لب تکان ده که یارتوأم
تو مبادا که ناله کنی !
و سرشکت به سنگها حواله کنی !
تو مبادا که قلب خاکی ام به صخره ها سپری !
زود جوشان که داخل پیاله کنی
وَ درونم چو لاله کنی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.