جمعه ۲ آذر
دوستت دارم شعری از مینا فیروز
از دفتر دلسردی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ۱۱:۴۷ شماره ثبت ۲۱۷۲۳
بازدید : ۷۲۴ | نظرات : ۷۶
|
آخرین اشعار ناب مینا فیروز
|
ببين چقد دوستت دارم
كه زندگيم را به خود
اختصاص دادي
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.