شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب فریبا مُطاعی
|
گرامی آیت ِ شیرین نیکــخو
به دامانَش گرفته طفل نیکو
همی پاره ی تَن را تَن بخوانَد
ز گهواره ی جدا بر تن بخواند
بتازانَد به گرمی ســـردی ِ دل
بپوشانَد نگاهش روی مشکل
که شاید بوسه گیرد سال وُ ماهی
غم دل را کُشد در نیم نــــــگاهی
پَر وُ بالی زنَد بر خار وُ بر جــار
ز پُر مِهری سَوا باشد نه سَربار
***
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.