چندی پیش عکسی از خانمی یاریگر که کودک معصوم رنگین پوستی را در آغوش گرفته بود در سایتها نمایش داده شد که این حقیر اثر زیرین را در این رابطه نوشتم ... پس از گذشت ماه ها اکنون بر آن شدم برای بزرگداشت " مقام زن "
این اثر را باز پخش نمایم ........ هدیه نا قابلی است به " مقام شامخ " حوّا " هائی که ذات اقدس خداوندی جهت پیشگیری از دِق مرگ شدنِ " آدم " ها از فرط تنهائی های شان !!!! آفرید
" لعلکم تعقلون "
به کدامین مذهبی ؟ زن
کدامین مسلک ومذهب را داری تو ای زن ؟
کدامین دین ، کدامین فرقه را داری تو ای زن ؟
که عصا وقداست واعجاز
ازموسی وعیسی ومحمد (ص) گرفته ای ؟
کدامین فرشته خدا هستی ؟ که آغوشت
بهشت جاودان این معصوم گشته ؟
کدامین آیه از تورات وانجیل وقرآن را توخواندی؟
که عطر" یار" پرکرده سراپای وجودت را
کدامین اسوه اخلاق ونیکی ها
تورا سرمشق خوب بودن داد ای زن ؟
کدامین پهلوان بی باک وجوانمرد
جدال با ظالمان سنگدل را برتوآموخت ؟
چه آرام گشته قلب کوچک این طفل معصوم
درآغوش مهربانی تو ای مهرآفرین زن
وشاید میطپد باز از جفای صیاد زشتی ها
ولرزان است باز از پلیدی ها ، پلشتی ها
رشک پاکی آغوش تو را دارد همه عالم
ثواب یک لحظه جای توبودن رابه دل " آدم"
خطا کردم خطا گفتم همان انسان توهستی تو
که چون خَلق اَت نمود "الله"
گفت درگوشت : " توئی اَحسَن " "توئی اَشرَف "