دوشنبه ۲۸ آبان
من هرچه که باشی خریدار تو باشم شعری از مسعود قمی
از دفتر غزل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ۲۳:۵۵ شماره ثبت ۲۱۳۱۲
بازدید : ۳۹۰ | نظرات : ۴۱
|
آخرین اشعار ناب مسعود قمی
|
من هرچه که باشی خریدار تو باشم
دلداده و سرگشته و بیمار تو باشم
گویند رفیقان که چرا خواب نداری
من خواب ندارم چو بیدار تو باشم
تا قصد رقیبان نشود چیدن این گل
بُگذار اقاقی که من خار تو باشم
جزمن به کسی تو , مگو حرف دلت را
منت بِگُذار حافظ اسرار تو باشم
رخست بنما بر من خسته گل نازم
تا همدم هر لحظه ی دشوار تو باشم
گر من گل باغت نشوم دوست تو بگذار
تا من چمن و سبزه ی گلزار تو باشم
درخواست بدارم که ز لطفت منِ درویش
درویش و گدای دم بازار تو باشم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.