يکشنبه ۲۷ آبان
سال شصت شعری از بهناز رستمی(سبزینه)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ۱۱:۲۲ شماره ثبت ۲۱۰۹۶
بازدید : ۸۴۶ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر بهناز رستمی(سبزینه)
آخرین اشعار ناب بهناز رستمی(سبزینه)
|
هفت پنج تا...
پنج سال ناز و نوازش
عروسک
جشن تولدهای با قطع برق
پنج سال خیلی چیزها
تلویزیون
سرک کشیدن به کمدها
کتابها
مدرسه، سرود، نمایش
وضعیت قرمز
پنج سال دور
شاگردها ی ممتاز
بیرون مدرسه
آهنگ های کور
پنج سال همه چیز
کاغذها
باران، کنکور
آینه
فرداهای نور
پنج سال استقلال
خواستگار
زمزمه، رمان
وقت برای همه چیز
پنج سال عرفان
فلسفه، زن
روشنی ، سکوت، یاس
پنج سال هفتم
نه از عشقهای افلاطونی خبری
نه از جنس دختران آهن پرست
آتشفشانهایی خاموش
بچه های متولد سال شصت...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.