جمعه ۲ آذر
خاطره شعری از نعیمه شادم به ظاهر
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ۲۰:۱۴ شماره ثبت ۲۱۰۷۸
بازدید : ۱۲۶۲ | نظرات : ۴۶
|
دفاتر شعر نعیمه شادم به ظاهر
آخرین اشعار ناب نعیمه شادم به ظاهر
|
سرگرمی هایت ...
روزی ...
تمام میشود ...
تو می مانی و خاطرهایت ......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.