جمعه ۲ آذر
ما یا 6 شعری از آنا پورتقی
از دفتر از دلم ... نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ۱۵:۲۲ شماره ثبت ۲۰۸۹۰
بازدید : ۹۳۹ | نظرات : ۱۲۲
|
آخرین اشعار ناب آنا پورتقی
|
تو
تنها یکِ غایبِ مذاکره
پنج نفری در طول غیبتت
خود را جمع میکنیم با"تو"
و میشویم "ما" یا شاید"شش"
چه عظمتی داریم
من و ترس و تنهایی و بغض و بی مهری
و چند قائم مقام!
در حد چین پیشانی...
گزینه ی آمدنت روی میز است
اما عواقب خطرناکی دارد!
الهام گرفته از شعر های محسن حامد (باران) و تقدیم به ایشان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.