سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 3 آذر 1403
    22 جمادى الأولى 1446
      Saturday 23 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        شنبه ۳ آذر

        دل را به حرم برده طواف دل و جان کن

        شعری از

        رضا محمدی (شب افروز)

        از دفتر ناز نگاه نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ ۰۸:۱۷ شماره ثبت ۲۰۷۸۶
          بازدید : ۵۳۵   |    نظرات : ۱۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)

        تا بوده همین بوده و تا هست همین است

        شیطان به سر راه تو هر لحظه کمین است

        با نفس مشو همنفس ای گمشده ی خویش

        کوتاه ترین راه به مقصد دل و دین است

        ------------

        شب افروز 4/9/92

         

               جانم به فدای آنکه احساس کند

        دل را ز نگاه اهل دل خاص کند

        جانم به فدای آنکه بر گوهر خود

        نقشی بزند که همچو الماس کند

        --------------------

        شب افروز 4/9/92

         

        بد کردی و بد دیدی و تکرار نمودی

        بخشایش او دیدی و انکار نمودی

        چشمان دلت بستی و گفتی که نبستی

        این دشمنیت را به که اظهار نمودی

        ----------------

        شب افروز4/9/92

         

        آغوش دعای سحری جای تو باشد

        چشم دو جهان خاک کف پای تو باشد

        ای اشرف مخلوق تو از جنس خدائی

        ارزان منما آنچه تقاضای تو باشد

        ---------------------

        شب افروز 4/9/92

         

        منظور دعا چیست؟ که تاثیر بگیری

        از جنس خدا باشی و تکثیر بگیری

        آئینه ی دل پاک تر از پاک نمائی

        تا اینکه در این آینه تصویر بگیری

        -------------

        شب افروز 4/9/92

         

         

        دل را به حرم برده طواف دل و جان کن

        محتاج خدا، حاجتت این گونه بیان کن

        هر لحظه تو را فرصت دیدار نباشد

        تطهیر وجودت به دعای رمضان کن

        --------------

        شب افروز 4/9/92

        http://shereyar.mihanblog.com

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2