دوشنبه ۵ آذر
افسانه شعری از عباس عابد ساوجی
از دفتر پرنیان نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ۱۵:۵۰ شماره ثبت ۲۰۳۲۱
بازدید : ۱۲۷۵ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر عباس عابد ساوجی
آخرین اشعار ناب عباس عابد ساوجی
|
افسانه ات شدم
که بمانم به روزگار
هیهات!!
کنار تو
مجنون نشسته بود.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.