حرف ِ حسابی با جسم
________________________________
تـبـعیـد ِ تو هست،هر چه احســـاس ام هست
اشــک از لـب ِ آب و طـبـع حســـّـاس ام هست
بـــیـــــهـوده نـبـاف مـــــــــوی شـــــعـرم در بـــاد
روحـــــــی که تو میـتـراشی المـــاس ام هست
در کـــــوی کـویــــــــری ات کـه گـــُل مـــی بــازم
انـدوخــتــه هــای عـــــطری از یــــاس ام هست
عــــطری کـه تـپـیــد و ســــــرد شـــد بـر کـاغـــذ
انـدیـشـــه ی ِ سـبز ِ سـرو و مقیـاس ام هست
لا حـــــــــــــــول و لا قــــــــــــــــــــــــوة الا بــاللـّه
چـاقـــــوی نـمــــاز ِ دل بــه خــنـــّـاس ام هست
یک خـوشــه غـــزل کـه بـا ســـخن ســـنـج آمـد
مـحصــــول ِ قـنــوت و هــدیــه از داس ام هست
آرام بــخـــــوان کـــه گـــوش ِ تــن ، کــَـر بـاشـــد
در پرده ی ِ حجب،عشق و احســاس ام هست
________________________________
مطلوبی(سخن سنج تبریزی)
از مجموعه اشعار هیـجـان آبـی