سه شنبه ۱۵ آبان
نامه ی بی مقصد شعری از محبوبه رییسی
از دفتر عبور از خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ ۱۵:۲۹ شماره ثبت ۱۹۲۵۱
بازدید : ۵۹۵ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب محبوبه رییسی
|
گیج شده ام
درست مثل پرنده ای که در من است
و بال های بلندش
از ارتفاع ترس شکسته.
چشم هایم ... اما...
به تیزی عقاب
آسمان آغوش تو را می طلبد
و چرخ می خورد مدام
در کاسه ی خشک ِ قحط سالی تو.
کجا پیدایت کنم ؟
از فراز کدام ابر بر بام خانه ات برسم؟
تمام راه ها بن بست شده اند
و روی زنگ هیچ دری نشان انگشت تو نیست...
بگو...
پشت کدام پنجره صدای تو می پیچد
و پیچک یاس می شود
عطر تو بر تن ِ کدام درخت ِ کدام باغچه ؟
بگو کجای این جهان پنهانی
که نمی جویمت ؟
بگو کجایی؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.