سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
    29 شوال 1445
      Tuesday 7 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

        شلیک آخر

        شعری از

        نیما گودرزی(دورجا)

        از دفتر شهر جلا نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ۲۲:۴۵ شماره ثبت ۱۹۱۱۹
          بازدید : ۹۷۳   |    نظرات : ۱۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر نیما گودرزی(دورجا)

        شلیک کن...

        قلب من سرباز است

        در دلم تابوت

        در دهان بارو ت است

        عمق هر دم پوچ است

        تیر صلحی ننداز

        صلح ما نابود است

        کودکانی هستیم

        با عقاید های جبر

        صورت یک مرد سرد

        در صدا پیدا شد.

        آن مرد آمد و آمد

        با هفت تیر آمد

        سلاح را بر من داد

        خوبی را از من برد

        عکسی  را بر من داد

        مرگش را از من خواست

        لبخند را از من برد

        او به من تقلید را تحمیل کرد

        نور را از من برد

        او مرا تاریک کرد.

        شلیک کن...

        من خود من نیستم

        من من آن مردم

        من روستا نیستم

        من خودم یک شهرم

        فکر من از من نیست

        صبایی در شهر نیست

        اعتبارم شده است چوب حراج

        کلبه ام روی قنات ساخته شده

        شرافت باخته شده

        خون چرک در بدنم تافته شده

        شلیک کرد...

        هدفش آیینه بود

        شلیک شلیکی متفاوت بود

        گلوله بر من خورد

        بدی را از من برد

        ذات آلوده شده و منفور من بدجور برد

        شلیک آخر من زیبا بود

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0