شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر عباس غفاری سایه رنگ
آخرین اشعار ناب عباس غفاری سایه رنگ
|
زير تصوير آسمان
نگاهم چه گرم مي دود روي آب
افسوس
نجواي برون دريا
گويد
آرام باش
به جاي اولت برگرد
اما
نجواي درون...
با خروش
گويد
برو بشنو نواي كهنه ماهي آواره
هنوز
شايد بي تكلم
بفروشد رازي
كنار صخره پنهان
كه
ديگر موج در قامت خويش راست نمي افتد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.