سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید
۱- نهاد نیک
سایت ادبی شعرناب
نگاهت چون عسل شیرین تنت گلبرگی از یاسه
تا روزی که تو رو دارم دلم دریای احساسه
اگه باشی کنار من تو با لبخند زیبایت
نمیدونی که این بودن چقدر زیبا چقدر خاصه
......
سلام و عرض ادب....
بابت تاخیرم پوزش میخواهم از دوستان...