شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
آخرین اشعار ناب عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
|
آینه امروز تماشا نداشت
میان شورش روزای جوانی
موهایم ، همه سفید شده اند
آدم است دیگر
زندگی هیچوقت مفت نیست ..
این روزا
نهایت همدردی یک انسان
در غم ها
یک تسلیت وچند دقیقه سکوت ..
ما درویش
کوچه های خیال هستیم
شب های تنهایی
همیشه مست هستیم ..
دل من شور میزند
مقصر تار زندگی ست
والا غمی نیست ..
گاه می اندیشم
زیر این سقف کبود
چیزی به جز من ها نیست ..
گاهی فراموش میکنم
آدمها واقعی بودنمان را
دوست ندارند
میان تفاوت شباهت ها
باید جعل زندگی کرد ..
پایانی برای قصه نیست
این زندگی هم
تمام شود
قصه ای تازه آغاز میشود
نقطه سر خط ..
عبدالله خسروی(پسرزاگرس)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.