يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر محمد مير سليمانی بافقی (باران)
آخرین اشعار ناب محمد مير سليمانی بافقی (باران)
|
تو از شکوه کــدامین ترانه می خوانی؟
که داغ شرم نشانده غزل به پیشانی
هـجوم هلــــهله ها رقص بندری دارند
درون کـــــــلبه ای از ژالـه های بارانی
کنار حجـم عظیمی ز مــــــردی خطت
نوشته ثلـث نگـــــــاهت خطوط پایانی
ترا به چشم کبـــــوتر کشیده ام لبریز
که شبنمی برسانی به چشم زندانی
هنوز رد مـرامت بـــــــــه شــانه دردم
نشسته با غـــــزلی از جناس عرفانی
بغل بغل به کنــــــــــونت زمانه تابیده
ظهور غـایب شعـــــــرت ز کنج پنهانی
شب تولد شعرم بــــــه رقص می آیی
و پای خیس نگـاهم چوشمع می مانی
گـــــذار تا بســــــــرایند پرندگان جلب
به لاک خــود بنشینیم به جرم حیرانی
2/4/92
تقدیم به همه شعرای با مرام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.