جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر تاراز (امین افضل پور)
آخرین اشعار ناب تاراز (امین افضل پور)
|
اشک می ریزد خشخاش
برای انسان ها
هنگام لمس چاقوی زارع
.................................................................
گرگ و میش
مترسک
مرا به یاد کسی می اندازد
................................................................
به همه احترام میگذارم
با کلاهی
که از سرم بر می دارند
...............................................................
کروات صاعقه
بر پیراهن شب
جشن مهرگان
..............................................................
جملات اشتباه خود را
خط می زند این شب
ستاره های دنباله دار
.............................................................
برگ های ستبر
بوسه ی مرگ را چشیدند
هنگام
بارش باران
...........................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.